Освітня аналітика України
№ 4 / 2020


Весь випуск (pdf)

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ І НАУКОЮ

Шаблиста Л. М.
ВИБІР ПРІОРИТЕТІВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ НАУКОВОЇ ПОЛІТИКИ
Мова: українська

Мельник С. В.
ПОПИТ ТА ПРОПОЗИЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ НА ОФІЦІЙНОМУ РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ
Мова: українська

 

ВИЩА ОСВІТА

Гапон В. В., Шараєвська М. І., Дерепа Т. С.
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ АТЕСТАЦІЇ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ
Мова: українська

Захарова О. В. 
ТРАНСФОРМАЦІЇ НАУКОВО-ОСВІТНЬОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ЧЕРЕЗ ТИМЧАСОВУ ОКУПАЦІЮ ЧАСТИНИ ТЕРИТОРІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ТА ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТЕЙ, АНЕКСІЮ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
Мова: українська

 

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

Денисюк О. Я., Титаренко Н. В.
УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ: КРОКИ РЕФОРМИ, ІНДИКАТОРИ ВПРОВАДЖЕННЯ

Мова: українська

 

ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА

Ткаченко В. В., Дронь Т. О.
ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ В ПРАКТИКУ ОСВІТИ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД НУШ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ОПИТУВАННЯ БАТЬКІВ УЧНІВ 1 КЛАСІВ 2018/2019 н. р.

Мова: англійська

 

МІЖНАРОДНИЙ ОСВІТНИЙ ПРОСТІР

Анісімова О. Ю.
СВІТОВИЙ ДОСВІД ОЦІНКИ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ВІДПОВІДНО ДО СТАНДАРТІВ І РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ПРОСТОРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ (ESG)

Мова: англійська

Фурсенко Т. М.
ОСОБЛИВОСТІ НАБУТТЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПІЛОТА В КАНАДІ
Мова: українська

 

РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ

Литвинчук А. О., Кир’янов А. В., Іриневич Ю. В.
МЕТА ТА НАПРЯМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ПРОГРАМНО-АПАРАТНОГО КОМПЛЕКСУ «АВТОМАТИЗОВАНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ КОМПЛЕКС ОСВІТНЬОГО МЕНЕДЖМЕНТУ»
Мова: українська

Горохова Т. В., Маматова Л. Ш.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НА ЗАСАДАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Мова: українська