ТКАЧЕНКО Валентина Володимирівна, КОЖЕКІНА Людмила Юріївна
Досвід застосування методу контент–аналізу до дослідження практик академічної доброчесності в українських ВНЗ
У статті підкреслюється актуальність проведеного Інститутом освітньої аналітики дослідження наявних практик сприяння академічній доброчесності, які втілюються у вищих навчальних закладах (ВНЗ) нашої країни. Визначаються поняття академічної доброчесності й академічного кодексу честі. На підставі проведеного контент-аналізу оцінюється зміст і структура кодексів честі студента та етичних кодексів викладача, запроваджених в українських ВНЗ.
Ключові слова: академічна доброчесність, контент-аналіз, кодекс честі студента, етичний кодекс викладача.
JEL classification: І21, І23.