ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА

РАКОВ Сергій Анатолійович

ПОТЕНЦІАЛ ОЦІНЮВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ РОБОТИ УЧИТЕЛЯ НА ОСНОВІ ТЕХНОЛОГІЙ СОЦІАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ ШКІЛ

Анотація. Розглядаються питання створення трикомпонентної системи компетентнісних показників ефективності роботи вчителя: ІКУ1 – індекс індивідуального прогресу учня (на основі результатів виконання компетентнісних стандартизованих тестувань), ІКУ2 – індекс якості освітнього середовища класу (на основі анкетування учнів), ІКУ3 – індекс фахової компетентності вчителя (на основі аналізу колегами відеозаписів уроків учителя). Пропонуються принципи створення соціальної мережі шкіл для функціонування системи оцінювання якості роботи вчителя як інструменту обміну досвідом і професійного самовдосконалення вчителів на прикладі шкільного курсу математики.

Ключові слова: компетентнісна парадигма освіти, показники ефективності роботи вчителя, індивідуальний прогрес учня, додана освітня вартість, освітнє середовище, соціальна мережа шкіл, професійне самовдосконалення вчителів.

DOI: https://doi.org/10.32987/2617-8532-2018-1-63-70

JEL classification: I20, I21.

Завантажити